گود بای پارتی استیو بالمر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1785
نویسنده : امیر رضا اکبری

 گود بای پارتی استیو بالمر

در اردو مایکروسافتی یک شورشی پیدا شده است. مدیر اجرایی کمپانی مایکروسافت خبر از رفتنش داده است. استیو بالمر طی صدور نامه ای به کارکنان خود و اعلام این خبر سبب رشد صعودی  2 درصدی مایکروسافت گشته است.
استیو بالم در سال 1999 وارد مایکروسافت شد. این مدیر پر حاشیه مایکروسافت هنگامی که به مایکروسافت آمد مایکروسافت وضعی بهتر از این روزهایش داشت طوری که ارزش سهام مایکروسافت در سال 1999 معادل 600 میلیارد دلار بود اما در سال 2013 و بعد از گذشت 14 سال از آن زمان با همراه با نرخ نزولی به 270 میلیارد دلار رسیده استو هر چند بعد انتشار خبر خداحافظی بالمر به مقدار صعودی مایکروسافت به رقمی معادل 287 میلیارد دلار رسیده است.
استیو بالمر در قسمتی از نامه ای که منتشر کرده است می نویسد: "من افتخار می کنم به آنچه که در مایکروسافت کسب نمودیم.از زمانی که من به مایکروسافت آمدم از 7.5 میلیون دلار به رقم 78 میلیارد دلار درآمد رسیده ایم. ما با 30 کارمند شروع کردیم و حالا مایکروسافت بیش از 10 هزار کارمند دارد. بیش از یک میلیارد کاربر در نقاط مختلف دنیا داریم و سود خوبی به سهامداران پرداخت می کنیم. یعنی مبلغی بیش از سایر کمپانی ها سود به سهامداران خود می پردازیم."
بر اساس اطلاعات آماری  فایننشال تایمز در 12 ماهه اخیر سهام مایکروسافت 14 درصد رشد داشته است.
اما ویندوز 8 هنوز نتوانسته بعد از آمدن به فروش سیستم های ویندوز 8 کمک نماید و به نظر می رسد بعد از رفتن استیو بالمر کمپانی مایکروسافت باید در اتراتژی ها و سیاست های کاری اش تجدید نظر بنماید.
زمان خداحافظی استیو بالمر دقیق معلوم نیست و مشخص نشده که چه زمانی از 12 ماه آینده از مایکروسافت او خواهد رفت اما آنچه مسلم است این تا تعیین مدیر اجرایی بعدی این امر به طول خواهد انجامید. بنابراین باید منتظر تکمیل نقل و انتقالات باشیم. مایکروسافت در حال نقل و انتقال به پلتفورم ها و سرویس های جدید خود است و باید این موضوع را نیز مد نظر قرار داد و منتظر شد تا این سرویس ها و پلتفورم های جدید شکل بگیرد و بعد با مدیر اجرایی اش خداحافظی نماید. هئیت مدیره مایکروسافت شامل بیل گیتس، استیو لوزکو، چاک نوسکی، جان تامسون است که باید در مورد جانشین مدیر اجرایی تصمیم نهایی را بگیرند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com